Márkáink

Erős és sikeres - szerte a világon

Közelebb a fogyasztókhozA bőrápolási igényekre kifejlesztett termékek

A Beiersdorf termékei sikeresek szerte a világon, mert a fogyasztók megbíznak bennük. A fogyasztói bizalom további növelésére jelentős beruházásokat végzünk a dermatológiai kutatásokba, az innovatív technológiákba, a globális és helyi trendek elemzésébe, és a globálisan egységes márkaidentitás kialakításába.

A Beiersdorf márkái egyesítik a nemzetközi trendeket a helyi fogyasztói igényekkel, mert nincs két egyforma piac, és fogyasztóink bőrápolási igényei földrészenként jelentősen eltérnek. Kiterjedt és alapos fogyasztói igényfelméréseket végzünk, és helyi Bőrkutatási Központokat működtetünk, hogy a lehető legközelebb kerüljünk a fogyasztóinkhoz. 

Globális sikereink egyik tényezője az innovációs képességünk. Termékkutatási és fejlesztési tevékenységünk mindig is kulcsszerepet játszott a Beiersdorf életében.  Számos kutatási és fejlesztési projektünk eredménye - mint például a bőrápolást forradalmasító NIVEA krém kifejlesztése 1911-ben - hozzájárult ahhoz, hogy globális szabványokat hozzunk létre.  

NIVEA

NIVEA

A legfontosabb márkánk több mint 100 éves sikerre tekint vissza, és ma a világ egyik legjelentősebb bőrápolási márkája. 

További részletek

Eucerin

Eucerin

Az Eucerin bőrgyógyászati szakértelmében gyógyszerészek, bőrgyógyászok és fogyasztók bíznak szerte a világon. 

További részletek

NIVEA MEN

NIVEA MEN

A NIVEA MEN márka modern és hatékony termékei vezető helyen állnak a férfi bőrápolás nemzetközi piacán.

További részletek

Labello

Labello

A labello az ajakápolás szimbóluma, és Európa számos országában piacvezető márka.  

További részletek

Hansaplast

Hansaplast

A Hansaplast, mely ma már egy világszerte sikeres márka, több mint 90 évvel ezelőtt forradalmasította a sebtapaszok és sebápolás piacát.  

További részletek