Labello

Az ajakápolás szinonimája
több mint 100 éve 

Az ajakápolási piac egyik globális vezetője
- Sikeres és gazdag hagyományok -  

Az ajakápolási piac egyik globális vezetője
- Sikeres és gazdag hagyományok -  

A NIVEA két évvel fiatalabb "kistestvére", a Beiersdorf hagyományos márkái közé tartozó Labello ajakápoló stift 2000-ben ünnepelte a 100. születésnapját. Ma a Labello Németországban és sok más országban az ajakápolás piacvezető márkája. A Beiersdorf évente körülbelül 160 millió darab ajakápoló balzsamot gyárt.

Ugrás a weboldalra
Tények a márkáról
  • Labello

    Labello - régóta az ajakápolás szimbóluma
    1909 óta létezik
    Évente körülbelül 160 millió darab ajakápoló készül szerte a világban
    Piacvezető az ajakápolásban
    A csavarható-csúsztatható stiftet a Labello fejlesztette ki több mint 100 évvel ezelőtt

A Labello csavart egyet a történeten

A csavarható-csúsztatható stiftet a Labello fejlesztette ki több mint 100 évvel ezelőtt. 1909-ben az ajakápoló balzsam a vadonatúj formulának és a praktikus csomagolásnak köszönhetően slágertermék lett. A klasszikus kék színt 1973-ban kapta a márka, ma pedig már sokféle színben elérhető. Ám egy dolog nem változott: a Labello továbbra sem ad esélyt a száraz ajkaknak.