NIVEA MEN

Hatékony és egyszerű bőrápolás aktív férfiaknak 

Kis erőfeszítés, nagy hatás  
- Kezdd a napot lendületesen! -

Kis erőfeszítés, nagy hatás  
- Kezdd a napot lendületesen! -

A NIVEA MEN világszerte a férfi arcápolás egyik vezető márkája. A termékcsalád az intenzív hatású arckrémektől a frissítő tusfürdőn át a stílusos hajformázó zselékig számos terméket tartalmaz. "Veled kezdődik minden!" - a márka szolgenje éppoly egyszerű és hatásos, mint a termékek.

Ugrás a weboldalra
Tények márkáról
  • NIVEA MEN

    A férfi arcápolás egyik vezető márkája
    A termékfejlesztés figyelembe veszi a regionális adottságokat is
    A lehető leggyorsabban használható és leghatékonyabb termékekre koncentrál
    Az elmúlt években a férfi szépségápolási termékek piaca kb. 5%-kal nőtt
    A férfiak bőre 15-20%-kal vastagabb, mint a nőké
  • Tények a férfi bőrápolás világából

    Férfiak a fürdőszobában

    A Beisersdorf piackutatási tanulmányai átfogó képet adnak a férfiak tisztálkodási és testápolási szokásairól. A brit férfiak naponta átlagosan 26 percet töltenek a fürdőszobában, a németek pedig körülbelül 30,7 percet, amivel alig maradnak el az olaszok mögött. A férfi kozmetikai termékek piaca jól tükrözi a férfi bőrápolás fontosságát is: ez az utóbbi években átlagosan 5%-os növekedést mutatott.

  • A testápolás motivációi

    Kinézet vagy közérzet?

    A jó közérzet, mint tényező (egyelőre) nem játszik fontos szerepet a férfi bőrápolásban. A férfi bőrápolás mozgatórugói a munkahelyi kollégák és a partnerek. A Beiersdorf felmérése szerint a német férfiak több mint 65 %-a vonzóbbnak, és több mint 50%-a magabiztosabbnak érzi magát a bőrápolási termékek használatától.

  • A férfi bőr jellemzői

    A férfiak bőre vastagabb?

    A férfiak bőrének külső rétege 15-20%-kal vastagabb, mint a nőké, és több kollagént is tartalmaz. Az erősebb szerkezet miatt ezért hatékonyabb védelmet nyújt az UV-sugárzás és a káros környezeti hatások ellen. Emiatt a férfiaknak kevesebb bőrpuhító, viszont több hidratáló termékre van szükségük, mint a nőknek.  

  • Világutazás a férfi bőr körül

    Országonként változó bőrápolási igények

    Termékfejlesztésünkben fontos szerepet játszanak a regionális sajátosságok. Franciaországban a férfiaknál jellemzőbb a bőrhibákra hajlamos, száraz bőr. Az orosz férfiak bőre a legérzékenyebb. A kínai férfiak felének pedig zsíros bőrre kifejlesztett termékekre van szüksége.

  • Gyors és hatékony

    Amire a férfiak igazán vágynak

    A nők imádják a bőrápolást. A férfiak gyakorlatiasabban gondolkoznak. Egyszerűen használható termékekre vágynak, melyek gyors eredményeket hoznak. Ezt a Beiersdorf számos tanulmánya támasztja alá, ezért a NIVEA MEN a lehető leggyorsabban használható és a leghatékonyabb termékek kifejlesztésére összpontosít.

    Ugrás a weboldalra
  • Tények a férfi bőrápolás világából

    Férfiak a fürdőszobában

    Tények a férfi bőrápolás világából

    A Beisersdorf piackutatási tanulmányai átfogó képet adnak a férfiak tisztálkodási és testápolási szokásairól. A brit férfiak naponta átlagosan 26 percet töltenek a fürdőszobában, a németek pedig körülbelül 30,7 percet, amivel alig maradnak el az olaszok mögött. A férfi kozmetikai termékek piaca jól tükrözi a férfi bőrápolás fontosságát is: ez az utóbbi években átlagosan 5%-os növekedést mutatott.

  • A testápolás motivációi

    Kinézet vagy közérzet?

    A testápolás motivációi

    A jó közérzet, mint tényező (egyelőre) nem játszik fontos szerepet a férfi bőrápolásban. A férfi bőrápolás mozgatórugói a munkahelyi kollégák és a partnerek. A Beiersdorf felmérése szerint a német férfiak több mint 65 %-a vonzóbbnak, és több mint 50%-a magabiztosabbnak érzi magát a bőrápolási termékek használatától.

  • A férfi bőr jellemzői

    A férfiak bőre vastagabb?

    A férfi bőr jellemzői

    A férfiak bőrének külső rétege 15-20%-kal vastagabb, mint a nőké, és több kollagént is tartalmaz. Az erősebb szerkezet miatt ezért hatékonyabb védelmet nyújt az UV-sugárzás és a káros környezeti hatások ellen. Emiatt a férfiaknak kevesebb bőrpuhító, viszont több hidratáló termékre van szükségük, mint a nőknek.  

  • Világutazás a férfi bőr körül

    Országonként változó bőrápolási igények

    Világutazás a férfi bőr körül

    Termékfejlesztésünkben fontos szerepet játszanak a regionális sajátosságok. Franciaországban a férfiaknál jellemzőbb a bőrhibákra hajlamos, száraz bőr. Az orosz férfiak bőre a legérzékenyebb. A kínai férfiak felének pedig zsíros bőrre kifejlesztett termékekre van szüksége.

  • Gyors és hatékony

    Amire a férfiak igazán vágynak

    Gyors és hatékony

    A nők imádják a bőrápolást. A férfiak gyakorlatiasabban gondolkoznak. Egyszerűen használható termékekre vágynak, melyek gyors eredményeket hoznak. Ezt a Beiersdorf számos tanulmánya támasztja alá, ezért a NIVEA MEN a lehető leggyorsabban használható és a leghatékonyabb termékek kifejlesztésére összpontosít.

    Ugrás a weboldalra