Stratégiánk: a Blue Agenda

A Blue Agenda határozza meg a jövőnk irányát.
Stefan F. Heidenreich, a Beiersdorf AG igazgatótanácsának elnöke

Fogyasztóink igényeinek és elvárásainak megérzése, a következetes márkamenedzsment és az innováció alapú kutatás és fejlesztés emelte a Beiersdorfot a mai pozíciójába. A célunk azonban az, hogy a jövőben lépésről lépésre javítsunk a teljesítményünkön, és hosszú távon fenntartható növekedést biztosítsunk a cégünknek. A víziónk, hogy a releváns piacokon és termékkategóriákban az első számú vállalat legyünk. Az iránytűnk a Blue Agenda. A 2012-ben bemutatott keretrendszer meghatározza, hogyan fogunk alkalmazkodni a jövő kihívásaihoz, és miként fogjuk elérni kitűzött céljainkat. Ez a stratégiai program a márkáink erősítésére, az innováció fokozására, jelenlétünk növelésére a feltörekvő piacokon, valamint elkötelezett munkatársainkra összpontosít.  

Blue Agenda - Áttekintés