A
Beiersdorf termékei sikeresek szerte a világon, mert a fogyasztók megbíznak
bennük. A fogyasztói bizalom további növelésére jelentős beruházásokat
végzünk a dermatológiai kutatásokba, az innovatív technológiákba, a globális
és helyi trendek elemzésébe, és a globálisan egységes márkaidentitás
kialakításába.
A Beiersdorf márkái egyesítik a nemzetközi trendeket a helyi fogyasztói
igényekkel, mert nincs két egyforma piac, és fogyasztóink bőrápolási igényei
földrészenként jelentősen eltérnek. Kiterjedt és alapos fogyasztói
igényfelméréseket végzünk, és helyi Bőrkutatási Központokat működtetünk, hogy
a lehető legközelebb kerüljünk a fogyasztóinkhoz.
Globális sikereink egyik tényezője az innovációs képességünk.
Termékkutatási és fejlesztési tevékenységünk mindig is kulcsszerepet játszott
a Beiersdorf életében. Számos kutatási
és fejlesztési projektünk eredménye - mint például a bőrápolást forradalmasító
NIVEA krém kifejlesztése 1911-ben - hozzájárult ahhoz, hogy globális
szabványokat hozzunk létre.